2017-07-08

Majowe wspomnienia

Jednym z moich ulubionych wyzwaniowych blogów jest Diabelski Młyn i chociaż rzadko brałam udział w ich wyzwaniach, to jednak bardzo lubiłam tam zaglądać. Nic więc dziwnego, że zrobiło mi się smutno, gdy dowiedziałam się, że dziewczyny zawieszają działalność. Jedynym plusem tej przykrej informacji jest to, że w końcu dostałam kopa i dokończyłam minialbum, którego bazę przygotowałam sobie kilka, a może i nawet kilkanaście, miesięcy temu z papierowych torebek. Baza sobie leżała, a ja nie miałam na nią pomysłu, aż w końcu postanowiłam uwiecznić wyjątkowy dzień - I Komunię Świętą Potworka, i zabrałam się do pracy. Mój minitwór prezentuje się tak:
















Skład: papiery - UHK Gallery i Lemoncraft, papierowe torebki, wycinanki tekturowe i z BSa, Distressy, dodatki z masy plastycznej, kwiaty i róże papierowe wycinanki.

Minialbum zgłaszam na wyzwanie:


Dziękuję za uwagę :*

18 komentarzy:

  1. śliczny = piękna pamiątka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca, niesamowicie klimatyczna i tak bardzo w Twoim stylu, z tymi świetnymi tuszowaniami, jestem zachwycona (ps mi też żal DM ;(( )

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! Fantastyczny, świetne detale, wspaniała pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! I bardzo wyjątkowy. Ja zasadniczo nie robię albumów więc uwielbiam u innych oglądać.Twój mogłabym oglądać w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalny album. "Co się odwlecze to nie uciecze". Widocznie musiał tyle czekać, abyś mogła pokazać go światu. Fantastycznie ozdobione karty(torebki). Piękna okładka 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album na piękne wspomnienia. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło, że Młyn był motywacją do powstania świetnej pamiątki! dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale romantycznie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że Młyn Cię zmotywował do skończenia albumu :) świetnie Ci wyszło, jak zawsze zresztą :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyszedł, te papiery cudnie wyglądają z tuszowaniami. Czy będę się powtarzać, kiedy napisze, że uwielbiam Twój styl? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale miło przeczytać, że lubiłaś DM i tam zaglądałaś! Fajnie, że wyzeanie Ciè zmotywowało. Album jest prześliczny, retro i kobiecy bardzo :) w ogóle nie widać żadnych torebek! Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest wspaniały. ;) Stanowi piękną pamiątkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te "odleżane" prace często wychodzą najpiękniej. Tak też jest w tym przypadku. Cudowny album :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjątkowa oprawa wyjątkowego wydarzenia. Będzie piękną pamiątką na lata. :)

    OdpowiedzUsuń