2017-05-30

Ślub, kwiaty i brąz

Dzisiaj komunijne klimaty wymieniam na ślubne. Moja ulubiona pani z apteki znów poprosiła mnie o zrobienie kartki, tym razem na ślub koleżanki z pracy. Żadnych wytycznych nie dostałam, więc wybrałam róż i brązy:






Kartkę zamknęłam w pudełku, żeby było jeszcze bardziej elegancko:




Skład: papiery UHK Gallery, tekturka i stempel z Agaterii, wycinanki z BSa, Distressy, kwiatki z WOC, taśma samoprzylepna oraz wstążka.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Artimeno:



Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. fantastyczna, wspaniała kompozycja z kwiatów, a klimacik zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  2. super komplet- uwielbiam to Twoje postarzanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka ! Państwo mlodzi mają szcześce być odarowywani takim cudem ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, ukwiecona w klimacie retro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, bardzo romantyczna!!! Wspaniale ją ozdobiłaś !!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zamykam oczy i myślę o połączeniu różu z brązem, to aż mnie wykrzywia... a u Ciebie jak zawsze pięknie, i takie cudne to połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet! Cudownie romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo romantyczny i klimatyczny komplet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny zestaw na ślub!!! Piękne kolory Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam serdecznie. Kasia

    OdpowiedzUsuń