2016-05-26

Ślubnie z Agaterią

Mój blog znów pokrył się kurzem, mam jednak nadzieję, że w najbliższym czasie częściej będę tu zaglądać. Tak, tak, nadzieję, to ja mogę sobie mieć, a jak wyjdzie, to się okaże ;) 
Jakiś czas temu moja koleżanka kolejny raz mi zaufała i poprosiła o sklejenie ślubnej kartki dla jej znajomych. Co wymyśliłam, widać niżej, dodam tylko, że główną rolę odgrywają tu dodatki prosto z Agaterii:




 W środku zrobiłam małą, hmmm, zakładkę (?), na której umieściłam przepiękny cytat:




Skład: papier, tekturki (ta i ta) i stempel z Agaterii, wstążka, taśma samoprzylepna, kwiatki z WOC, wycinanki z BSa oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka !!!! Uwielbiam kolory jakich używasz w swoich pracach Kochana :) Ja już nie mogę się doczekać swojego ślubu, też bede mieć w Maju hihi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!!! Wspaniałe kolory i pięknie ukwiecona!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, zwróciłam na nią uwagę już na facebooku, a teraz spotykam ją na blogu ;) Fantastyczna i cytat cudowny, uwielbiam sentencje w pracach, całość rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, zwróciłam na nią uwagę już na facebooku, a teraz spotykam ją na blogu ;) Fantastyczna i cytat cudowny, uwielbiam sentencje w pracach, całość rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze stylowo ;-) Szalenie mi się podoba ten pomysł na "zakładkę" z cytatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudności wyszły spod Twoich zdolnych rączek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :) cudne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle ciekawe połączenie kolorów, super kompozycja i świetne tuszowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności :) bardzo romantycznie :)
    PS. Ale fajnie, że Ty też kolorujesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu ślicznie !! U mnie też ostatnio "zastój" na blogu i muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, świetnie mieć taką zdolną znajomą, jak Ty. Piękna, bardzo elegancka karteczka. Twoja znajoma na pewno była nią zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń