2015-12-04

Mini dla Heli

W ostatnim czasie pokazywałam na blogu głównie kartki, tagi czy różnego rodzaju dekoracje, pora więc na coś z rodziny albumowatych. Dla córeczki mojej kuzynki, znanej już Wam Helenki, skleiłam kolorowy minialbum:


Jak widać, zaczęłam trochę kolorować. Na razie molestuję Distressy, ale mam nadzieję, że niedługo w mojej pracowni zamieszkają wymarzone pisaki ;)






















Szczegóły:


Skład: papiery - głównie GP i P13., wycinanki z BSa, taśmy samoprzylepne, tekturki oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

16 komentarzy:

  1. cudny i taki radosny albumik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy i dziewczęcy album z dodatkiem Ciebie- Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik jest uroczy, zapraszam do zabawy z gwiazdą betlejemską http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-kwiatowe-na-grudzien.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak :) bardzo radosny :) a kolorowanie świetnie Co wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie Ci idzie kolorowanie :) a album jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny. ;)) Jestem pod wrażeniem kolorowania Distressami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny albumik! Pełen radości i barw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutki album i jak zwykle piękne zestawienie kolorów i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze cudne coś z rodziny albumowatych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny, buzia sama się do niego śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodki i prześwietny! jestem fanką Twoich albumów, zawsze mają w sobie ten czar! a te kolory - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały, przepiękne kolory i dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Optymistyczny, kolorowy i pięknie skomponowany!

    OdpowiedzUsuń