2014-09-01

Creative Blog Tour

Kilka dni temu Asikazj zaprosiła mnie do zabawy:


Zaproszenie przyjęłam z wielką radością :)


Asię poznałam jakiś czas temu, razem inspirujemy w DT Scrapka. 
Uwielbiam odwiedzać Jej bloga, bo mam wtedy wrażenie, że przenoszę się do tajemniczego ogrodu, który po brzegi wypełniony jest przeróżnymi pięknymi kwiatami.

A teraz czas odpowiedzieć na cztery pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję?
Większość prac powstaje u mnie spontanicznie, więc śmiało mogę odpowiedzieć, że nad niczym.
2. Czym moja praca różni się od innych?
Chyba po prostu tym, że jest moja ;)
3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?
Bloga zaczęłam pisać po to, żeby pokazywać światu, co tam sobie tworzę. Z czasem okazało się, że blog to zdecydowanie więcej korzyści. Dzięki niemu poznałam wiele wspaniałych osób, biorę udział w różnych projektach, no i mam to swoje małe miejsce w sieci.
4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
U mnie to dość skomplikowane. Ale zazwyczaj jest tak, że jak przychodzi ochota na sklejenie czegoś, to siadam i robię. Czasem zaczynam tworzyć kartkę, ale w trakcie nagle zmieniam zdanie i z kartka staje się tagiem albo czymś innym. Nie lubię przerywać procesu tworzenia, dlatego każdy projekt staram się kończyć w tym samym dniu, w którym zaczęłam, nawet jeśli musiałabym siedzieć do nocy ;)

I ostatni punkt - do zabawy zapraszam: 

Jagodziankę, którą znam naprawdę dłuuuuugo. Uwielbiam Jej bloga oraz przepiekne i bardzo pozytywne prace, które tam pokazuje.


Mru, którą, w sumie, poznałam niedawno, ale mam wrażenie, że znamy się od wielu lat. Zawsze z przyjemnością podziwiam Jej delikatne prace.


Galaxię, której oryginalne pomysły zawsze mnie zachwycają, a każdego Jej LOsa oglądam dokładnie, kawałek po kawałku.


Dziękuję za uwagę :*

6 komentarzy:

  1. Wow. Twój twórczy proces jest niesamowity. :D U mnie to potrafi coś rozgrzebanego tydzień przeleżeć jeśli nie mam weny zanim to skończę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobny proces twórczy:) Nie lubię go przerywać, a czasami niestety muszę:( i to mnie bardzo irytuje. Fajnie było poczytać coś o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie jest poczytać o tym, jak tworzysz. Zwykle takich rzeczy nie porusza się podziwiając gotową pracę, a tu sam proces jej tworzenia jest równie interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Asiu, że przyjęłaś zaproszenie do wspólnej zabawy :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie jest poczytać o Tobie i o tym jak tworzysz i dlaczego, oraz jak powstają Twoje śliczne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa :) Miło jest dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń