2014-03-09

Trochę o wakacjach

Dzisiaj wprowadzę na bloga wakacyjne klimaty. Nie ukrywam, że baaaardzo tęsknię za latem, za gorącymi popołudniami i szalonymi wieczorami. Z powodu tej tęsknoty skleiłam sobie ramkę. Tło zrobiłam przy pomocy mediów, przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, którą następnie spryskałam mgiełkami.
Na razie ramka stoi pusta, bo nie zdążyłam wybrać odpowiedniego zdjęcia.






Skład: pasta strukturalna, mgiełki (ta, ta i ta), Distressy, stemple różne, wycinanka z dziurkacza, tekturka Anemone oraz tildowe dodatki.

Pracę zgłaszam na wyzwanie 13 @rts.

Dziękuję za uwagę :*

17 komentarzy:

  1. już o wakacjach?? no nieźle, a mi się wydawało, że o Wielkanocy za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zjawiskowo. ;)) A tło jest przegenialne. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna :D uwielbiam takie mediowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna ramka :) teraz tylko klimatyczne zdjęcie do niej i będzie bosko wyglądać :)
    wcale się nie dziwię, że myślisz o lecie - mnie też już takie klimaty chodzą po głowie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie podoba mi się zmediowane tło. te kolory i maska ślicznie się przenikają. Piękna ramka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta ramka! Super nada się zarówno na fotkę wodną/morską, ale i na bardzo gorący krajobraz spalony słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tło jest boskie!!! Jestem na prawdę zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne tło!!! bardzo podobają mi się wypukłe zdobienia- i połączenie kolorów mgiełek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fantastyczny, wakacyjny klimat :) Rozgrzany piasek i kamienie oraz chłód turkusowego morza, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudne to tło zrobiłaś! Bardzo klimatycza ramka.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!!!! Cudowne, pomysłowe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne tło ;D też tęsknię za wakacjami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna!!!!!!!!!!! Fajnie, że się przyłączyłaś do zabawy 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous project! Love your mix of colors and texture! Thanks for joining along with the 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca. Kojarzy się z wakacjami nad morzem. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa praca, dziekuje za zabawe z 13 arts!

    OdpowiedzUsuń