2014-02-15

Nymphomaniac

Kocham filmy, więc nie mogłam przejść obojętnie obok kinematograficznego konkursu zorganizowanego przez Scrapcafe. Do stworzenia pracy zainspirował mnie najnowszy film Larsa von Triera - Nimfomanka. Dla mnie jest to przede wszystkim historia (genialnie opowiedziana) kobiety, która przez swój nałóg nie może znaleźć prawdziwej miłości, nie jest w stanie zaznać szczęścia. To chciałam uchwycić na moim obrazku i mam nadzieję, że mi się udało:








Skład: papier UHK Gallery, stemple (m.in. ten i ten), wstążka, sznurek, maska, gesso, farba akrylowa, medium żelowe, mikrokulki, mgiełki (ta, ta, ta i ta), róże, zawieszka, gaza, tusze Memento oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

14 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Aż nie wiem co więcej napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podejście do tematu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ależ piękna inspiracja tego tematu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa praca a zwłaszcza wyrwane serce

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie oryginalnie zilustrowałaś ten film na swojej pracy. Wyrwane serce robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale z pewnością Twój opis i ta niezwykła praca zaintrygowały mnie!
    Uwielbiam kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba pójde na ten film zachęcona Twoją pracą.Kolorystycznie- genialna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite podejście do tematu! Zbieram szczenę z podłogi i dalej patrzę na obrazek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakujesz mnie coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna!!! Jestem pod wrażeniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. udało się genialnie :) jeszcze nie widziałam tego filmu, a swoja pracą mi o nim przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ciekawa interpretacja. I tak refleksyjnie się zrobiło. Cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń