2013-12-29

Romantyczny rok

Na stryszkowy konkurs przygotowałam romantyczny kalendarz "na wieki". Nazwałam go tak, bo kiedy zacznie się nowy rok, wystarczy, że wymienię wnętrze kieszonki, a reszta zostanie bez zmian:


O potrzymanie karteczki z danym miesiącem można poprosić uroczego zająca:


 I jeszcze zbliżenia:




Skład: papiery - Piątek 13. (ten, ten i ten), mgiełki (m.in. ta i ta), wycinanki z maszynki i dziurkacza, maska, serwetka, stempel oraz boski zajączek Janet.

Dziękuję za uwagę :*

9 komentarzy:

  1. Piękny! ....a pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kalendarz, taki romantyczny. A pomysł na jego wieczność jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytnie :D i przepiękny ten Twój kalendarz...ALE...nie powiesz mi, że za rok nie będziesz miała ochoty na stworzenie nowego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest i bardzo pomysłowo wykorzystałaś grafikę z zajączkiem :)
    Piękna kolorystyka pracy, zresztą zawsze jestem zachwycona kolorkami u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i kolorystyka taka mega romantyczna. Podoba mi się strasznie, a jak za rok Ci się ten kalendarz znudzi to mi prześlij :)

    OdpowiedzUsuń