2013-05-07

Smashowanie o Trumanie

I mnie wciągnęło smashowanie. Tym razem postanowiłam uwiecznić moją miłość do Trumana Capote (a w kolejce czeka wpis o naszej wspólnej - mojej i Trumana, fascynacji ;)) i jednej z jego książek - Z zimną krwią. Pomogły mi w tym agateriowe stemple: tasiemka, zestaw napisów, odcisk palca oraz mazy. Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się przenieść książkowy klimat:






Skład: miniSmash, taśmy smashowe, taśma samoprzylepna, stemple z Agaterii oraz Distressy.

Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. A ja ostatnio czytałam to co mi poleciłaś Capote, i powiem Ci, ze ja nie lubię opowiadań - ale jego są całkiem znośne ;P. Harfa traw podobała mi się bardzo - ma świetny klimat i pewnie po "Z zimną krwią" też sięgnę. Świetny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na smashowaniu... Ale podoba mi się wygląd tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wpis! Uwielbiam mazy- muszę 'odkurzyć' i mój stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle ślicznie!
    U mnie nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis :) jestem ciekawa kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brakuje mi trumana. i wszystkich innych, dla których nie mam teraz czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. o kochana! ja też miłuje Thrumana :) szczególnie "Harfę traw" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis!!! też się zastanawiam nad smashem

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny wpis ! Też mi się zachciało tak zesmashować tylko czasu wciąż brak i kaski też... :)) Jeszcze raz napiszę SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis ;).. Fajnie zobaczyć Cie w akcji w takiej formie ;).. Sama "krążę" po sklepach i szukam dla siebie smasha... ale prędko nie wybiorę, bo nigdzie nie mogę znaleźć jak wyglądają w środku.. tzn niewiele pokazują..

    OdpowiedzUsuń