2013-04-09

Profil damy

Jakiś czas temu wypatrzyłam u Jagodzianki przepiękne zdjęcie, od razu zapytałam, czy mogę je sobie pożyczyć i jak widać poniżej, Magda się zgodziła (jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*). Tę piękną damę postanowiłam wsadzić w eleganckiego scrapa, innej oprawy dla tej ślicznotki nie widziałam. A co dodaje pracy dużo klasy i uroku? Oczywiście serwetki, rozetki, stąd u mnie wycinanki z maszynki i zembossowany stempel, jeden z moich ulubionych:








Skład: czarny papier bazowy, papiery Primy Lyric, stempel z Agaterii, papierowe serwetki, taśma samoprzylepna, ptaszek i róża z masy MS oraz wycinanki z maszynki (w tym moja nowa kameowa miłość).

Dziękuję za uwagę :*

14 komentarzy:

  1. Fantastyczny jest ten scrap;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chim na czarnym tle :O
    Wyszło rewelacyjnie i zdecydowanie elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoo...mega fantastycznie , ślicznie, romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od damy bije dostojeństwem. ;-)
    Pięknie ubrałaś to szczególne zdjęcie. Bardzo elegancko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha to o taką damę chodzi ;) Bardzo pięknie ją oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha, po tytule nie takiej damy się spodziewałam ;D
    Genialne zdjęcie i cały scrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Świetne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No na taki pomysł to ja bym w życiu nie wpadła :D Świetnie to wszystko kontrastuje z ciemnym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca! Zembossowana serwetka wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tu wypatruję jakiejś nieziemskiej piękności...hahhahha...świetny skrap.A Twoje zdjęcie profilowe jest super -dopiero teraz zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Zdjęcie profilowe dopiero wczoraj zmieniłam ;)

      Usuń
  11. Super praca - ładnie połączyłaś te wszystkie koronki a do tego jeszcze to kontrastowe tło :) fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, fajny ten scrap! czerń sprawia, że elegancja serwetek nie jest taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja nie wiem, dlaczego dziewczyny nie uważają, że moja plotkara nie jest nieziemsko piękna? ;) Jakbyś miała jeszcze pomysł na scrapa z moim ulubionym zdjęciem z tej serii - wiesz, te trzy plotkary, to daj znać, to Ci podeśle, bom ciekawa, jakbyś go zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń