2013-02-19

Razem

 Czy jest coś, co potrafi ogrzać lepiej niż słońce? Wydaje mi się, że tak. Moim zdaniem jest to miłość. Piękna, odwzajemniona, dająca poczucie bezpieczeństwa. Każdy z nas jej potrzebuje. 
Luty jest podobno miesiącem miłości, dlatego na scrapie tym razem pojawiła się bardzo zakochana para - moja kuzynka z mężem. To zdjęcie mówi wszystko:


Opisałam je przepięknym cytatem, który pasuje mi tu idealnie:


A całość ozdobiłam małym serduszkiem, zdecydowanie dodało pracy dużo uroku:


Skład: papier Pink Paislee, stemple z Agaterii (cytat i serduszko), wycinanki z maszynki i dziurkacza, taśma samoprzylepna oraz kwiatki i listki z WOC.

Życzę dużo miłości i dziękuję za uwagę :*

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle SUPER ci wyszedł!
    Z chęcią zobaczyłabym ciebie na takim zdjeciu...
    Cytat bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!! nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć bo zaczęłam wspominać swoje wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ślicznie :) Tyle tych cudnych detalików ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo romantyczny i subtelny:))...no i powiewa od niego wiosną:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap wygląda przepięknie :). Na pewno to zasługa zdjęcia z cudowną parą młodą, ale przede wszystkim za sprawą Twoich zdolnych rączek :).. I jeszcze te wiosenne klimaty.. a za oknem prawie cały dzień padał śnieg... eh.. A serduszko rzeczywiście jest super :). Sama je mam, i na ostatniej mojej racy też gra kluczową i centralną rolę :D. Ale o tym później jak doproszę się zdjęć :D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie, a ten cytat... uwielbiam słowa autorstwa Bosmansa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i bardzo romantycznie wyszedł Ci ten skrap :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne! Słoneczne i bardzo nastrojowe.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo. Piękne kolory i super kompozycja :) - u Ciebie nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcie w pięknej oprawie :) a serduszko urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to potrafisz stworzyć ten jedyny niepowtarzalny klimat;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz bardziej klimatyczne są Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń