2012-11-27

Na zawsze razem

    Rodziców mojego taty już oprawiłam, więc teraz przyszła pora na drugich dziadków. Kolejna piękna miłość, również trwająca ponad pięćdziesiąt lat. Babci już nie ma, został jeszcze tylko ukochany dziadek, który dostał ode mnie tego scrapa w prezencie. Chciałam, żeby ten LO wyglądał jak znaleziony na strychu, stąd szarpania, tuszowania i niewyraźnie odbity stempel - prześliczna rozetka.








Skład: papiery: Pink Paislee - Butterfly Garden oraz Prima, stempel z Agaterii, taśma samoprzylepna, motyl, dodatki papierowe z Galerii Rae, wycinanki z maszynki (Memory Box: Chloe Stem) i dziurkacza oraz różyczki zrobione przez Beacię.

I znowu mogę podzielić się wspaniałą wiadomością, od dzisiaj znajdziecie mnie również na blogu Agaterii, dołączyłam do DT :)



Dziękuję za uwagę :*

19 komentarzy:

  1. Gratuluję, Kochana! A w dodatku podziwiam Twoją pracę...

    OdpowiedzUsuń
  2. pomimo tego że sentymentalnie to jednak radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję DT :)
    Skrap jest piękny i nostalgiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! już dawno mówiłam, że powinnaś do jakichś dt należeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wybrania do DT! :D
    Zrobiłaś dziadkom cudną oprawę, nie mogę się napatrzeć. Dziadek na pewni był wzruszony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny scrap, dziadkowi na pewno się spodobał!:)
    Gratuluję DT!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! A scrap- cudowny, rewelacyjne dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, wzruszyłam się oglądając :)
    Ja to lubię takie rodzinne historię, a ta wyjątkowo pięknie jest oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również gratuluję Ci serdecznie, zdolna dziewczyno!! Twoje scrapy powinny wędrować po świecie i cieszyć oczy, bo mają jakąś cząstkę duszy czy może magii w sobie...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!
    Piękny scrap! Mi takie prace ze stryszku nijak nie wychodzą, dlatego cieszę się, że mogę je chociaż podziwiać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Chimerku :) a Twoje prace wyglądają jak z innej epoki (oczywiście to komplement):))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorowy scrap:) i gratuluje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne LO! I gratuluję dołączenia do DT :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyszło:)
    zapraszam do siebie na Candy
    http://tworzycha.blox.pl/2012/11/nowe-Candy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń