2012-05-19

Religijnie

   Jakoś niespecjalnie przepadam za komunijnymi czy chrzcielnymi klimatami, po pierwsze, łatwo przesadzić, a po drugie, niektórzy ludzie mają jakieś swoje określone schematy i wyjście poza nie, to "grzech śmiertelny". Na szczęście po raz kolejny miałam tzw. wolną rękę i zrobiłam po swojemu. Powstały dwie, bardzo proste pamiątki:


Pierwsza powstała z okazji chrztu, moja koleżanka wręczy ją swojemu chrześniakowi, a właściwie jego rodzicom. Na okładce papiery ILS, stempel stempell&kartoon (kupiłam do dawno temu na Allegro, jeszcze wtedy nie było tego sklepu ;)), kwiatki z WOC (te oraz te) oraz wycinanki z maszynki:


Bazę wycięłam tym wykrojnikiem, okleiłam papierami ILS, dodałam motylka, odbitkę stempla Primy:



Całość związałam koronką, dodałam również zawieszkę z WOC:


Druga pamiątka powstała z okazji przyjęcia Pierwszej Komunii Świętej przez pewnego chłopca. Okładka (jak i cała reszta) powstała z papierów ILS oraz UHK Gallery, dodałam również kwiatki z WOC (te i te)


Miejsce na życzenia oraz data:


Całość również związałam koronką, a zamiast serduszka pojawił się klucz:


 Dziękuję za uwagę!! :*

8 komentarzy:

  1. Super wyszło, podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i niebanalne przede wszystkim. Wyjście poza schematy naprawdę dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie mieć wolną rękę w kwestii prac :) Wykorzystałaś to rewelacyjnie :) Pamiątka nietuzinkowa i pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh prawdziwe cuda! Super, że takie nie przewidywalne i w kolorach i w motywach które się pojawiają ( czy też nie pojawiają :) ) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie oba Ci wyszły, kolory kapitalne i to postarzanie jak zwykle rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyszły niebanalne :-)

    OdpowiedzUsuń