2012-03-25

Truskawkowo

     Jeszcze trochę musimy poczekać, zanim te najprawdziwsze truskawki pojawią się na świecie, na szczęście teraz można dożywić się tymi "półprawdziwymi", są niezłe, a w połączeniu z czekoladą nawet boskie ;) Siedzę w truskawkowych klimatach, dlatego zrobiłam przepiśnik dla cioci, z tym słodkim motywem oczywiście (tylko zdjęcie jakieś kiepskie, program graficzny nie dał rady):


Skład: truskawkowy papier Cupcake Papermanii, kratka to Przytulne Święta 02 z TSC, napis ze Scrapińca, wycinanki z dziurkacza i maszynki oraz wstążka w kratkę.

Dziękuję za uwagę :)

7 komentarzy:

  1. Mniam, smakowite truskawki :) Ja uwielbiam zwłaszcza te pierwsze, a już najbardziej prosto z krzaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniami :) a ja mam kolor "truskawki w śmietanie" na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toś mi teraz smaka narobiła.W zeszłym roku jadłam truskawki tylko 2 razy więc w tym muszę nadrobić.Pyszny przepiśnik,uwielbiam papiery w truskawy.Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodkościowy przepiśnik! Wygląda smakowicie i przepysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodki ten Twój przpiśnik! Uwielbiam truskawki! Mogłabym się nimi zajadać całymi dniami :D..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiśnik normalnie do schrupania:)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń