2011-12-06

Motyle i kobiety

Postarzanie to to, co w scrapowaniu lubię najbardziej, dlatego pewnego dnia z wielką przyjemnością pogrążyłam się w starociowych klimatach i zrobiłam folder na CD. Główną jego ozdobą są tytułowe motyle i z dumą prezentujące się kobiety.

Skład: znowu (nie poradzę nic na to, że zakochałam się w tym cudnym papierze) Flying in time z CraftHouse, motylki wycięłam z zestawu Primy- Printery, modelki wcześniej mieszkały na jednym z papierów G45, do tego serwetka wycięta tym wykrojnikiem, tekturowy klucz i jakaś tam wstążka.

Dziękuję za uwagę :*

6 komentarzy:

  1. Piękny folder! Zgadzam się z Tobą co do papieru, bo jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie postarzony folderek :) Panie dodały mu wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! fajny pomysł i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest genialny! fajny retro klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca. Uwielbiam taki wintydżowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest, uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń