2011-12-17

1/3

W końcu wróciłam do domu. Ponad miesiąc przebywałam na "wygnaniu", ale już jestem. Wyspana, dobrze odżywiona mogłam oddać się scrapowaniu. Zaczęłam produkcję prezentów świątecznych, pierwszy już powstał. Jest to notes na przepisy- dobre rady, powstaną jeszcze dwaj koledzy, a może koleżanki tej panienki:




Skład: papier Romanca (niestety moje zapasy powoli się wyczerpują) z ILS, papier tildowy zeScrapgalerii, serwetkowy wykrojnik z CraftHouse oraz stempel z Lemonade.


Przepiśnik zgłaszam na prezentowe wyzwanie zorganizowane przez sklep Scrapek.pl.


Dziękuję za uwagę :*

5 komentarzy:

  1. Przeuroczy! Bardzo podoba mi się ta wielgaśna kokarda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) a ja sie zastanawiałam,gdzie Ty przepadłaś i co to za cisza?! dobrze ze juz jestes! notes świetny!

    OdpowiedzUsuń