2011-04-18

Reklam kilka

Wiosna na całego, więc sklepy się porządkują:


Na Strychu


oraz Scrapuj.pl



Ostatnia reklama dotyczy kultury, może nawet i dość wysokiej. Polecam film pt. "Niepokonani". Petera Weira kocham miłością wielką, więc gdy tylko jego najnowszy film wszedł do kin, razem z koleżanką się nań wybrałyśmy. Wyszłam zachwycona, wzruszona, ale też i trochę zła. Pewien obcokrajowiec siedzący za mną, zarzucił swe długie przeszczepy na moje siedzenie i się tłukł. Najpierw teatralnie odsunęłam się od opracia, na nic me starania, mordercze spojrzenie zadziałało na chwil kilka, więc postanowiłam wykorzystać jego metodę, kilka trzaśnięć w oparcie i po sprawie, mogłam dalej podziwiać przepiękne widoki oraz starania głównych bohaterów. A, no i ta duma po obejrzeniu, bezcenne!

2 komentarze:

  1. To ja się dorzucę do reklamowania i zapraszam na moje skromne Candy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze nic, widziałam, jak ludzie jedli popcorn, oglądając "Pasję".
    Nawet nie wiedziałam o tym filmie, z chęcią obejrzę, jak się w końcu zdarzy wolny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń