2010-11-04

Świątecznie i szafiaście

W mojej fabryce w końcu ruszyła produkcja kartek świątecznych, musiało się tak stać, bo sklepy z każdej strony sklepy atakują cudnymi papierami, stemplami, ćwiekami itd. Oto cztery kandydatki:

1. W głównej roli występuje tu papier z Galerii Papieru, w pozostałych rolach: ćwiek ze scrap.com.pl, wycinanki dziurkaczowe (dzięki Yv :*) i z maszynki.



2. Tutaj głównym elementem jest odbitka (dzięki Magda :*) przedstawiająca niezwykle urokliwą, zaśnieżoną okolicę, poza tym ta kartka nie powstałaby, gdyby nie papier z ILS, do tego kwiatki, koronka bawełniana wycinanki oraz napis z Lemonade.

3. I znowu w użyciu ILS oraz Galeria Papieru, poza tym to pojawiła się koronka bawełniana, wycinanki z maszynki i dziurkaczy oraz stempelki podkradzione Anicie :)


4. Znów w duecie występują ILS i Galeria Papieru, do tego dołączyła ramka z Wycinanki, która została pocieniowana distressem oraz "oglucona" Glossy Accents.

Z kartek to byłoby na tyle, więc czas na chwalenie się, od niedzieli moje prace można znaleźć w Alterszafie :) Dziękuję za uwagę.

7 komentarzy:

  1. karteczka z bordowym tłem przemagiczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne kartki! Święta zbliżają się wielkimi krokami, dzięki Tobie poczułam ich klimat... w listopadzie :)
    Pierwsza zdecydowanie moja ulubiona! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć niektóre smutne to piękne bardzo :) pierwsza i trzecia moje naj :)
    zapraszam na moje Candy http://wiewiorowetworzenie.blogspot.com/2010/11/candy-u-wiewiory.html
    Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje w takim razie :) Najbardziej podoba mi się druga kartka - jest urocza, bardzo klimatyczna, aż chce się ją zmacać :) Jeszcze pierwsza też mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, brązowa moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki fajne, zwłaszcza ta czerwona:)

    dziękuję za odwiedziny i pozostawiony slad na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klimaty. Karteczki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń