2009-08-28

Wakacje z rodzicami

Nie było mnie tu trochę, ale to ze względu na to, że byłam z rodzicami na wakacjach. Razem ze mną nad jezioro zawędrowała scrapowa walizka, niestety jeszcze nie mam zdjęć tego, co tam natworzyłam. A jak było na wakacjach?? Zielono i słonecznie, do tego stopnia, że spaliłam swoją hodowaną przez lata śnieżnobiałą skórę:(

Widok na jezioro i lasy, czy tam większą grupę drzew:
Moje stopy na lądzie...:

...i w wodzie:

Prawdopodobnie Pani Kaczka:


I na koniec coś ode mnie:):

I tak właśnie w skrócie wyglądały moje wakacje. Smutno było mi opuszczać to śliczne miejsce, dlatego żeby się pocieszyć stanęłam w kolejce do cukierków rozdawanych przez Joasię i Kobensa. Chciałam jeszcze podziękować dziewczynom za komentarze, do tych, do których się da, to na pewno zajrzę, a do tych, do których nie, to niestety nie:)

2 komentarze:

  1. W pięknym miejscu spędzałaś wakacje :D
    Z niecierpliwością czekam na to co wyczarowałaś z zawartości walizki :D
    Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. fotki tak malownicze jak i zabawne (stopy suche i mokre :)
    tez jestem ciekawa co tam natworzyłaś:)
    Anita

    OdpowiedzUsuń