2009-08-13

Notatnik i scrap

Rok temu miałam zrobić notatnik dla kuzynki, wtedy jeszcze techniką decoupage. Ciężko było mi się zabrać do pracy, dlatego zeszyt trochę przeleżał. W końcu jednak udało się:) I oto tego efekty:

Miał być zwykły, prosty, jednak kiedy w moje ręce wpadły tusze, musiałam go wybrudzić po swojemu.

Ciężko było go sfotografować, dlatego mam tylko dwa zdjęcia, ale mam nadzieję, że coś na nich widać:)
Coraz więcej czasu spędzam na forum scrapowym, dlatego też postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym właśnie tam. Trzeba było zrobić scrapa pt."Kolory lata/wakacji", dla mnie wakacje są kolorowe, dlatego wyszedł mi taki stworek:

Miało być przynajmniej jedno zdjęcie, ćwieki...

...guziki, wstążki, odbitki stempli i przeszycia, w moim wykonianiu marne;)

A tak przechrzciłam mojego scrapa:
I to byłoby na tyle, pozdrawiam.







6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prace! I jakie postępy robisz! Super!
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny ten notatnik! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. notatnik sympatyczny,ale ten scrapek konkursowy jeszcze bardziej mi się podoba:) a najciekawsze jest to,ze nie przepadam za odcieniami różu-a udało Ci się jakoś tak fajnie go dopełnić resztą kolorków i dodatków:)
    ten scrapek to już taki "fachowy" Ci wyszedł:)
    widać,jak się rozwijasz,gratuluję i do przodu!:)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. notatnik śliczny, Ty jak już coś zrobisz to zawsze w pięknym stylu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notatnik! Bardzo się mi podoba!
    Jagodzianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic beat ! I wish to apprentice while
    you amend your web site, how could i subscribe for a blog website?

    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
    of this your broadcast provided bright clear idea

    my page - Zahngold

    OdpowiedzUsuń